Moe, gewoon moe - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van WilenJose - WaarBenJij.nu Moe, gewoon moe - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van WilenJose - WaarBenJij.nu

Moe, gewoon moe

Door: José

Blijf op de hoogte en volg WilenJose

20 Januari 2014 | Liberië, Monrovia

Vandaag was ik moe, gewoon moe. Niet veel gedaan, er kwam niks uit mijn handen. Beetje lekker zitten kletsen met wat tienermeisjes. Drie nichtjes en een stiefdochter van Grace, de verloskundige. Ze wonen allemaal bij haar in huis, want hier is een school waar ze naar toe kunnen. Ik ben benieuwd wie dan het schoolgeld betaalt. Ga ik uitzoeken.

  • 26 Januari 2014 - 12:16

    Jasperina:

    Gewoon even lekker moe zijn. Dat kan gelukkig. Als we als maar door gaan, dan trekt ons lichaam het niet. Goed dat je even rust neemt. k Loop wat achter op de dagboeken. Beetje druk gehad denk ik. Nu lees ik het allemaal weer door. Sterkte en Gods zegen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

WilenJose

Naar Liberia

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 12778

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 02 Februari 2014

Rivercess, Liberia

04 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Rivercess

Landen bezocht: