Terug naar Monrovia - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van WilenJose - WaarBenJij.nu Terug naar Monrovia - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van WilenJose - WaarBenJij.nu

Terug naar Monrovia

Blijf op de hoogte en volg WilenJose

31 Januari 2014 | Liberië, Monrovia

Tijd om naar huis te gaan. Het vertrek was iets later dan gedacht. Jacob moest allerlei mensen nog opdrachten geven, omdat J&M nu 10 dagen wegblijven. Gideon, die met ons meeging, vergeleek het met de landheer die de talenten uitdeelde. Tussendoor moest Jacob ook nog even een brace maken voor een arm. Die was 8 maanden geleden gebroken geweest. Hij had de afgelopen weken nog een poging gewaagd om de breuk aan elkaar te laten groeien door in te gipsen, maar dat was niet gelukt.
De reis verliep voorspoedig. We zouden nog 1,5 nacht slapen in het gastenverblijf op het internaat.
Daar was een conferentie aan de gang van kerkleiders uit het hele land. Van ons werd verwacht dat wij daar ook het een en ander zouden vertellen. Dat hebben we gedaan in onze nieuwe Liberiaanse outfit. Daarna zijn we gaan eten bij de Nederlandse familie. Heerlijk luxe en erg gezellig.